carVertical ma nową oprawę graficzną i maskotki | MOTOFAKTOR

carVertical ma nową oprawę graficzną i maskotki

person Redakcja 17/05/2023

carVertical dokonuje rebrandingu, który obejmuje nie tylko modyfikację logo i firmowej kolorystyki, ale też zmiany w strukturze samych raportów.

 

 

Wprowadzone przez carVertical zmiany graficzne mają sprawić, że raporty będą łatwe do interpretacji przez osoby, które nie interesują się motoryzacją, ale tak samo przez fachowców czy pasjonatów, którzy chcą uniknąć wpadki podczas zakupu samochodu na rynku wtórnym.

Nowe logo i nowe maskotki symbolizują modernizację carVertical - z raportami o historii pojazdów na czele.

Poza nowym logo, kolorystyką i innymi cechami charakteryzującymi markę, carVertical całkowicie przebudował swoją główną usługę – raporty historii pojazdów. Będą one dostępne za pośrednictwem strony internetowej oraz całkowicie przeprojektowanej aplikacji.

carVertical – od teraz bardziej dla wszystkich niż kiedykolwiek

carVertical jest jedną z wiodących firm w swojej branży na świecie. Polska od początku działalności była dla carVertical jednym z najważniejszych rynków. Według statystyk 1 na 8 samochodów ma tutaj cofany licznik, a zatem takie narzędzia jak raporty carVertical okazują się niezwykle pomocne.

 

Wewnętrzne analizy sprzedażowe wykazały, że głównymi klientami kupującymi raporty są profesjonaliści, czyli osoby z branży motoryzacyjnej (np. sprzedawcy aut używanych) oraz pasjonaci motoryzacji, którzy znają się na mechanice samochodowej, zdają sobie sprawę z pewnych zagrożeń rynku i świadomie płacą za to, aby zminimalizować ryzyko zakupu samochodu, który w przeszłości przeszedł jakiś poważny wypadek lub ma cofnięty licznik.

 

Fakt, że tak mocna pozycja carVertical została zbudowana dzięki klientom świadomym jakości oferowanych produktów jest niewątpliwie powodem do dumy. Z drugiej jednak strony – pojawiło się ważne wyzwanie – jak dotrzeć do osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z motoryzacją lub do tych, którzy traktują ją przedmiotowo i niespecjalnie orientują się w niebezpieczeństwach związanych z zakupem samochodu używanego?

 

Rebranding carVertical to właśnie kolejny krok w rozwoju firmy. Bez zmian pozostaje poziom merytoryczny gromadzonych danych i ich drobiazgowa kompletacja. Wraz z nowym logo pojawią się natomiast nowe formy przekazu raportów, które będą bardziej zrozumiałe także dla osób „spoza branży”.

 

Aby uczynić rynek pojazdów używanych w Polsce bardziej przejrzystym, musimy dotrzeć do szerszej grupy odbiorców – nie tylko profesjonalistów, „petrolheadów” i fanów motoryzacji. Właśnie dlatego wprowadzamy ważne aktualizacje do naszej aplikacji i raportów historii pojazdów historii, a także podkreślamy zachodzące zmiany nowym logo i zmodyfikowaną kolorystyką. Choć nasi obecni klienci reprezentujący społeczności ekspertów, fachowców i pasjonatów są dla nas niezwykle ważni, musimy wychodzić również naprzeciw pozostałym kierowcom, bo przecież głównym priorytetem i misją carVertical jest uczynienie rynku pojazdów używanych bezpiecznym i atrakcyjnym dla każdego – mówi Rokas Medonis, Prezes carVertical.

Co nowego w raportach?

Nowe raporty mają więcej wyjaśnień dotyczących poszczególnych danych. Zawierają także informacyjne grafiki i porady.

Chcemy, aby raport był łatwiejszy w odbiorze już na pierwszy rzut oka, a więc na etapie wizualnym. Pomoże to użytkownikom szybciej podejmować decyzje dotyczące interesujących ich pojazdów. Dodatkowo, nowa struktura raportu pomoże nam w przyszłości rozwijać go, dodając nowe rodzaje informacji – dodaje Rokas Medonis.

 

Nowe raporty – zalety dla kupującego:

 

  • Pomagają kupić używane samochody w dobrym stanie, także tym osobom, które nie znają się na motoryzacji.
  • Ujawnione w raportach wady (wypadki, cofnięty licznik, nieudane przeglądy techniczne) stają się kartą przetargową przy negocjowaniu ceny.
  • Raporty carVertical oszczędzają czas i nerwy, ponieważ pozwalają na wstępną weryfikację samochodu online.
  • Treści carVertical są generowane przez ekspertów (przebudowany blog, posty w mediach społecznościowych, specjalne treści wideo) i zawierają realne wskazówki i porady także w zakresie optymalnego doboru pojazdu i eksploatacji.

 

Nowe raporty – zalety dla użytkownika:

 

  • Wiedza o stanie auta pomaga w prawidłowej naprawie i konserwacji.
  • Dla wielu osób samochód jest jak członek rodziny, dlatego chcą wiedzieć wszystko o jego przeszłości: w jakich krajach mieszkał, jakie przygody przeżył, kto nim jeździł, itp.
  • Treści tworzone przez ekspertów carVertical obejmują coraz szersze obszary (od porad, jak wymienić wycieraczki i co oznaczają kontrolki na panelu, do różnych zabawnych treści związanych z samochodem).

 

Nowe raporty – zalety dla sprzedającego:

 

  • Raport z historii pojazdu pozwala na uzyskanie wyższej ceny za sprzedawany samochód.
  • Eksperckie treści carVertical przeprowadzają kierowcę przez proces sprzedaży.

 

Użytkownicy mobilni będą mogli skorzystać z przeprojektowanej aplikacji zarówno dla systemów iOS jak też Android.

 

Wraz z nowym raportem i aplikacją pojawi się przeprojektowany blog dostarczający pomocnych wskazówek i treści inspirowanych przez ekspertów. Nowy blog będzie zawierał infografiki i poradniki wideo, pozycjonując carVertical jako narzędzie do wszystkiego, co jest związane z samochodami.

 

Przykładowy raport po rebrandingu można przejrzeć TUTAJ.

 

Firma chce podkreślić, że sprawdzenie historii pojazdu jest ważne nie tylko dla osób zainteresowanych jego zakupem. Może być również przydatne dla właścicieli starających się utrzymać swoje pojazdy w dobrej kondycji, a także dla tych, którzy planują sprzedaż w dobrej cenie.

 

Źródło: carVertical

user photo

Autor

Redakcja

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).