Breck mocno akcentuje jakość swoich klocków hamulcowych | MOTOFAKTOR

Breck mocno akcentuje jakość swoich klocków hamulcowych

person Adrian Januszkiewicz 28/03/2019

Od początku tego roku firma Lumag prowadzi intensywną akcję marketingową wspierającą sprzedaż klocków hamulcowych marki Breck.

Działania promocyjne nie ograniczają się jedynie do kampanii reklamowej. Równolegle prowadzona jest akcja edukacyjna o produkcie. Jej celem jest przekonanie klientów, że polskie klocki z fabryki w Budzyniu mają światową jakość i osiągają lepsze parametry niż ich zachodni odpowiednik, co potwierdzają wykonane precyzyjne badania porównawcze.

 

Twarzą akcji jest rajdowiec, Krzysztof Hołowczyc, a przesłanie reklamowe odnosi się do zagranicznej konkurencji polskiego producenta: w pierwszym etapie hiszpańskiej, w drugim włoskiej. Breck śmiało wchodzi w tę rywalizację i nie boi się porównań do zachodnich rywali. Kampania jest prowadzona w lekkiej, żartobliwej formie.

 

W pierwszej odsłonie akcji przesłanie reklamowe odnosiło się do hiszpańskiego konkurenta polskich klocków i dowiedzieliśmy, że „przytarliśmy Hiszpanom rogi”. W jednej z kreacji reklamowych widzieliśmy szarżującego byka, a umieszczony obok slogan głosił: „Hamulce po byku do hiszpańskich aut”.

 

Hasła reklamowe w tej kampanii skonstruowano na podstawie przeprowadzonych badań porównawczych, wykonanych skali rzeczywistej, w warunkach laboratoryjnych. Jakie są zatem przewagi klocków Breck w stosunku do hiszpańskiego konkurenta? Bardzo konkretne:

 

  • 40% niższe zużycie klocków podczas hamowań typu autostradowego;
  • 25% niższe zużycie klocków w jeździe miejskiej;
  • Droga hamowania ze 120 do 80 km/h – krótsza o 6 metrów przy 80 barach.

 

Breck nadal nie zwalnia tempa i teraz staje w szranki z włoską konkurencją. Jak wychodzi z tego pojedynku? Ponownie zwycięsko! W kolejnej odsłonie kampanii znów puszczone jest do nas oko. Dowiadujemy się, że… „Włochom zmiękła rura”, o czym przekonują nas konkretne liczby potwierdzone w przeprowadzonych badaniach: droga hamowania – ze 120 do 80 km/h – jest krótsza o 12 metrów (przy 80 barach), a zużycie klocków w całym teście – zawierającym zahamowania w warunkach miejskich, pozamiejskich, autostradowych i górskich – jest niższe aż o 55%! Dodatkowo średnia skuteczność hamowania, w różnych warunkach użytkowania, jest wyższa o 8% od włoskiego konkurenta.

Wierzymy w jakość. Wiemy, że nasze produkty nie ustępują zagranicznej konkurencji, a dodatkowo są atrakcyjniejsze cenowo. Przekonali się już o tym nasi kontrahenci z zagranicy, gdzie sprzedajemy aż 80 procent naszych produktów. Teraz mocniej zwracamy się ku rodzimemu rynkowi. Wpadliśmy na pomysł by kampanię reklamową wspierał konkurs dotyczący klocków hamulcowych Breck. Łukasz Żak szef marketingu firmy Lumag z Budzynia, producenta klocków Breck

 

Konkurs kusi znakomitymi nagrodami. W pierwszej jego odsłonie – która kończy się 31 marca – był do wygrania m.in. Seat Ibiza. Także w drugim etapie zwycięzca odjedzie atrakcyjnym autem.
Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie? Wystarczy kupić dowolne klocki hamulcowe Breck, zachować paragon i wypełnić formularz konkursowy na stronie breck.pl, gdzie trzeba odpowiedzieć na dwa proste pytania. Oceniana będzie poprawność i kreatywność odpowiedzi udzielonych przez uczestników.

Ale, szczerze mówiąc, nie musisz liczyć na szczęście, bo jeśli wybrałeś klocki hamulcowe Brecka, to już wygrałeś. Krzysztof Hołowczyc
Mamy ponad 30-letnie doświadczenie w branży i zwracamy bardzo dużą uwagę na proces produkcji naszych klocków. Postawiliśmy jakiś czas temu na to, co nas na polskim rynku mocno wyróżnia, czyli na przewagę technologiczną. Łukasz Żak

 

Breck mocno akcentuje korzyści płynące z wyboru polskich klocków. Firma wskazuje pięć istotnych parametrów, na które powinni zwrócić uwagę klienci wybierający tę markę:

 

  • oszczędność (przystępne ceny i wolniejsze zużycie);
  • dostępność (w całym kraju poprzez renomowanych partnerów handlowych);
  • wytrzymałość (stabilny współczynnik tarcia pozwala na skuteczne hamowanie w każdych warunkach, bez względu na obciążenie i prędkość);
  • odporność na pracę w wysokich temperaturach i na działanie wody; zabezpieczenie przed korozją;
  • wiarygodność (bezpieczeństwo oraz skuteczność są porównywane z produktami OE (z ang. original equipment) i potwierdzone przez wyniki testów.

 

Źródło: Lumag

user photo

Autor

Adrian Januszkiewicz

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).