Bosch oficjalnym sponsorem Formuły E w sezonie 2018/2019 | MOTOFAKTOR

Bosch oficjalnym sponsorem Formuły E w sezonie 2018/2019

Bosch dołączył do grona oficjalnych sponsorów Formuły E. Jego sponsoring będzie związany z reklamami na torach wyścigowych, w telewizji i internecie.

Tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu ABB Formuły E została podpisana nowa umowa sponsorska z firmą Bosch, która będzie ważna do 2021 r. Ten ruch podkreśla dążenie Boscha do bycia liderem w elektromobilności.

Bosch jest bezpośrednim partnerem w dziedzinie napędów elektrycznych, co znajduje również odzwierciedlenie w naszym statusie oficjalnego partnera Formuły E.

członek zarządu firmy Robert Bosch GmbH - Markus Heyn

 

Współpraca z serią wyścigów obejmuje szerokie działania w zakresie reklamy na torach wyścigowych, w Internecie i w telewizji.

Z wielką przyjemnością witamy firmę Bosch w ABB Formule E jako naszego oficjalnego partnera. Bosch jest jednym z wiodących dostawców w branży motoryzacyjnej oraz znaną i cenioną marką - i przejście do Formuły E to zdecydowanie duży krok. Nie mogłem wymyślić bardziej naturalnej więzi - z długoletnią tradycją firmy Bosch w rywalizacji w sportach motorowych i wiedzą w zakresie elektryfikacji, automatyzacji i łączności. Moim zdaniem te filary są kluczem do przyszłości mobilności w mieście i wraz z naszym kompletnym zespołem partnerów możemy wspólnie przyspieszyć przejście na system elektryczny.

założyciel i dyrektor generalny Formuły E - Alejandro Agag

 

Jednak dla Boscha współpraca z Formułą E wykracza poza czysty sponsoring: jako oficjalny partner firma jest blisko widzów i blisko swoich klientów. Wszyscy najwięksi producenci samochodów są teraz reprezentowani w Formule E. W związku z tym, że Bosch dołącza do serii wyścigowej, kontynuuje swoją własną tradycję wyścigową, będąc do tej pory dostawcą technologii i usług dla takich serii wyścigowych jak DTM czy WEC. Wchodząc do Formuły E Bosch zacieśnia swoje związki ze sportami motorowymi.

13 wyścigów, 12 miast, 5 kontynentów

W Formule E Bosch koncentruje się na serii wyścigów, która ma globalny zasięg i oferuje atrakcyjną platformę technologiczną i marketingową. Wyścigi odbywają się na całym świecie na torach w centrach miast. Na starcie piątego sezonu, który rozpocznie się 15 grudnia br.  w saudyjskiej dzielnicy Ad Diriyah stanie 22 kierowców w elektrycznych wyścigówkach i tam też logo Bosch zadebiutuje na torze wyścigowym.

Tętniące życiem miasta, entuzjastyczni fani i pojazdy z elektryzującym przyspieszeniem - ta emocjonująca oprawa doskonale nadaje się do naszych aktywności w sportach motorowych.

szef działu komunikacji marketingowej dla sektora biznesowego Mobility Solutions w firmie Bosch - Clemens K. Krebs

Pasja do wyścigów

Prawie żadna inna firma nie ma historii korporacyjnej, która jest tak spleciona z wyścigami samochodowymi: Bosch odniósł pierwsze zwycięstwa z własną technologią już w 1901 i 1903 roku. Od tego czasu firma wykorzystuje również swoje sukcesy wyścigowe w marketingu. Marka Bosch jest nierozłączna z serią mistrzostw DTM od czasu jej powrotu w 2000 roku. Wszystkie samochody wyścigowe serii są wyposażone w zaawansowaną technologię firmy. Od 2006 do 2012 roku samochody hybrydowe z silnikami diesla i wysokoprężnymi zajęły czołowe miejsca w legendarnym 24-godzinnym wyścigu Le Mans podczas World Endurance Championship – również te pojazdy zawsze miały technologię Bosch. Dzięki w pełni elektrycznym układom napędowym samochody wyścigowe Formuły E są praktycznie bezgłośne.

Niezależnie od tego, czym jest układ napędowy, wyścigi samochodowe są częścią DNA firmy Bosch.

- Clemens K. Krebs

 

Źródło: Bosch

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).