BILSTEIN pokazał nowe logo i motto na Nürburgringu | MOTOFAKTOR

BILSTEIN pokazał nowe logo i motto na Nürburgringu

person Redakcja 7/06/2022

Przełożony o 2 lata przez pandemię jubileusz 50-lecia 24-godzinnego wyścigu na Nürburgringu zbiegł się w czasie z prezentacją nowego wizerunku marki BILSTEIN.

 

Historia toru Nürburgring sięga drugiej połowy lat 20. ubiegłego roku. Wybudowany w górzystych terenach regionu Eifel szybko stał się popularnym poligonem doświadczalnym dla dynamicznie rozwijającej się motoryzacji. Naturalną koleją rzeczy – po II wojnie światowej – stał się miejscem organizacji wielu wyścigów, w tym Grand Prix Niemiec w Formule 1.

 

Innym prestiżowym wydarzeniem w historii toru był wyścig ADAC na tysiąc kilometrów. To właśnie on w 1970 roku został zastąpiony 24-godzinną rywalizacją. Zasady są proste – w czasie jednej doby przejechać jak najwięcej okrążeń. Każda załoga składała się z kilku kierowców, którzy zmieniają się podczas krótkich postojów. To właśnie tu, w 1972 roku, zadebiutował Ford Capri RS #9 w barwach konstruktora i producenta amortyzatorów – marki BILSTEIN.

 

Sporty motorowe są ważny etapem w działalności wielu firm. To tutaj, w ekstremalnych warunkach, można testować nowe rozwiązania, jak też potwierdzić efektywność tych wprowadzonych już na rynek. Nie inaczej jest w przypadku marki BILSTEIN, nasz udział to przede wszystkim współpraca techniczna w zakresie doboru i ustawień zawieszenia. Na 50 lat obecności na torze Nurburgring opieramy nasze know-how, które przenosimy na rynek OE i aftermarket – mówi Tomasz Siemek, brand manager marki BILSTEIN w Polsce.

 

 

Współczesnym wcieleniem flagowej samochodu wyścigowego BILSTEIN jest Mercedes-AMG GT3 #6. I to na nim – w trakcie odkładanego jubileuszu 50-lecia „Das 24-Stunden-Rennen auf dem Nürburgring” i startu Forda Capri RS #9, zaprezentowano nowe logo marki i jej nowe motto „Way Ahead”. I uczczono to w jedyny możliwy sposób – zwycięstwem w klasie Pro-Am.

 

Dynamiczne zmiany jakie zachodzą w sektorze motoryzacji odzwierciedla nowe logo marki BILSTEIN. Jego stylistyka odpowiada obecnym standardom komunikacji, które przede wszystkim przenoszą się do świata cyfrowego. Ale pojawia się ono także w przestrzeni publicznej – między innymi właśnie w sportach motorowych, które niezmiennie przyciągają uwagę widzów na całym świecie. Stąd decyzja o prezentacji nowego wizerunku właśnie torze Nurburgring. Tuż obok toru trwa budowa naszego kompleksu doświadczalnego z ultranowoczesną płytą do testowania zawieszenia – dodaje Tomasz Siemek.

 

 

Źródło: BILSTEIN

Zdjęcia: Gruppe C Photography/Jochen Merkle

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).