Bartosz Ostałowski ambasadorem akcji "Prowadzę Jestem Trzeźwy" | MOTOFAKTOR

Bartosz Ostałowski ambasadorem akcji "Prowadzę Jestem Trzeźwy"

person Adrian Januszkiewicz 7/08/2019

Najnowsza odsłona kampanii społecznej "Prowadzę Jestem Trzeźwy" wystartowała pod hasłem "Dołącz do mnie!". Partnerami akcji są Franke Polska, Business Consulting i AMS.

1 sierpnia ruszyła najnowsza kampania społeczna “Prowadzę Jestem Trzeźwy”, która organizowana jest już od 20 lat. Hasło przyświecające tegorocznym działaniom Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka to “Dołącz do mnie!”. Ambasadorami pierwszej odsłony akcji zostali: Bartosz Ostałowski – Ambasador Inter Cars oraz jedyny na świecie drifter kierujący stopami, Wojciech Chuchała – rajdowy Mistrz Europy w klasie ERC2, Adam Giza – dziennikarz telewizyjny oraz Rafał Patyra – dziennikarz sportowy.

 

“Prowadzę Jestem Trzeźwy” to kampania społeczna, której celem jest promowanie zdrowego i trzeźwego stylu życia. Została zapoczątkowana ona 20 lat temu przez Krzysztofa Gmyrka, ks. Piotra Brząkalika i dr Krzysztofa Wilgusa. Projekt kontynuowany jest przez syna Krzysztofa, Pawła Gmyrka – obecnego Prezesa Fundacji. Kampania “Prowadzę Jestem Trzeźwy” wspiera bezpieczeństwo na polskich drogach, a jej symbol – brelok do kluczyków samochodowych – towarzyszy w podróży już ponad 200 tysiącom osób w całym kraju, a od 2010 roku także za granicą. Działania Fundacji poparło do tej pory ponad 100 polskich miejscowości.

 

Najnowszą odsłonę kampanii “Prowadzę Jestem Trzeźwy – Dołącz do mnie!” wspierają Ambasadorowie: Bartosz Ostałowski, Wojciech Chuchała, Adam Giza oraz Rafał Patyra.

Spoglądajmy trzeźwo na to, co najważniejsze – na życie! Cieszę się, że mogę włączyć się do akcji, która przypomina o tym, że po spożyciu alkoholu należy wsiąść do taksówki albo zająć miejsce pasażera. Każdy z nas spotyka się z rodziną, z przyjaciółmi, bywa na tzw. zakrapianych imprezach, dlatego pamiętajmy o tym, aby przed przekręceniem kluczyka w stacyjce zawsze mieć pewność, że z imprezy zostały już tylko wspomnienia. Adam Giza dziennikarz telewizyjny

 

Dziennikarz sportowy Rafał Patyra zdecydowanie podkreśla, dlaczego kampanie promujące trzeźwość za kierownicą są ważne i potrzebne.

Ludzkie życie to bezcenny dar, dlatego nie możemy wystawiać na lekkomyślną próbę. Nie wolno nam igrać z nim dla zabawy. Nie mamy prawa narażać siebie i innych na niebezpieczeństwo. Włączam się w tę kampanię, żeby powiedzieć głośne „NIE” nietrzeźwym kierowcom. Prowadzę - jestem trzeźwy. Nietrzeźwy za kierownicę nie siadam. Proste. Odpowiedzialne. Mądre. Rafał Patyra dziennikarz sportowy

 

Swój głos poparcia dla działań Fundacji postawił oddać także przedstawiciel świata rajdowego, Wojciech Chuchała, rajdowy Mistrz Europy w klasie ERC2. Jego zdaniem, budowanie świadomości i zrozumienia jak ważne jest bycie trzeźwym za kierownicą, jest jednym z tych aspektów, który powinien być podkreślany i promowany już nie tylko wśród kierowców, ale również w innych środowiskach.

Głos rozsądku musi płynąć od osób, które towarzyszą kierowcom i biorą bierny udział w spotkaniach, na których pojawia się alkohol. To również do nich chcemy dotrzeć, tak aby na drogach było po prostu bezpieczniej. Wojciech Chuchała kierowca rajdowy

 

Na udział w kampanii zdecydował się także Bartosz Ostałowski, jedyny na świecie profesjonalny drifter i kierowca wyścigowy prowadzący auto stopami. Bartek to również Ambasador Inter Cars, od lat sam wspierający bezpieczną i odpowiedzialną jazdę.

Uważam, że przypominania o trzeźwości za kierownicą nigdy za wiele. Należy mieć świadomość swojego zachowania i wynikających z niego konsekwencji, które mogą okazać się tragiczne. Obowiązkiem każdego kierowcy jest bycie odpowiedzialnym i stanowczym w kwestiach bezpieczeństwa. Nie możemy pobłażać ani sobie, ani innym, gdy chodzi o trzeźwość za kółkiem. Od tragedii dzieli nas często tylko jedna nieodpowiedzialna decyzja. Z tych powodów w pełni popieram akcję "Prowadzę Jestem Trzeźwy". Bartosz Ostałowski drifter i Ambasador Inter Cars

 

Kampania obejmie outdoor oraz social media. Oficjalnym hasztagiem kampanii jest #ProwadzęJestemTrzeźwy.

 

Źródło: Inter Cars

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).