Wcześniej wprowadzona norma ISO 9001:2008 kładła nacisk na zaspokajanie potrzeb klienta i usprawnienie procesów wewnątrz firmy.
Wraz z wdrożeniem normy ISO 9001:2015 regulacjom podlega zarządzanie ryzykiem w firmie, a także zaangażowanie kierownictwa. Zakres obowiązków przełożonych wobec pracowników, systemu jakości, jak i działalności organizacji podlega poszerzeniu.
Jednym z głównych celów ISO 9001 jest unormowanie wszystkich procesów zachodzących w firmie, czyli zapewnienie najwyższej, powtarzalnej jakości, spełniającej wymagania klientów oraz całego otoczenia organizacji. Nowa norma kładzie jeszcze większy nacisk na podejście procesowe, czyli spojrzenie na organizację jako całość (integralność wewnętrznego i zewnętrznego otoczenia). Przechodząc pozytywnie audyt zewnętrzny możemy śmiało potwierdzić ład i porządek organizacyjny jaki panuje w naszej firmie.
Pełnomocnik ds. Zarządzania Jakością w AS-PL - Marta Wróblewska
Wprowadzenie certyfikatu ISO 9000:2015 to szansa na rozwój. Pracownicy AS-PL dokładają wszelkich starań aby jakość usług oraz produktów oferowanych przez markę AS była zawsze wysoka.
Źródło: AS-PL Sp. z o.o.