Sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na posiadaczy samochodów i właścicieli warsztatów. Pierwsi poszukują bezpiecznych rozwiązań związanych z naprawą samochodów, drudzy muszą zadbać o zdrowie pracowników i klientów, a także o ciągłość biznesową. Dlatego przyspieszono prace nad pierwszą w kraju aplikacją umożliwiającą bezkontaktowe skorzystanie z usług warsztatu samochodowego, która już działa w wybranych polskich miastach.
Szybko i bez konieczności wizyty w warsztacie można przeprowadzić cały proces: od wyceny usługi, po zdalną płatność za wykonaną naprawę: kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem online. Jeśli wybierzemy opcję „Door to door”, przedstawiciel serwisu sam przyjedzie po samochód, a następnie odwiezie go po zakończonej naprawie. Przy opcji „Zaparkuj samochód w serwisie” kierowca przywozi samochód do serwisu i zostawia go w wyznaczonym miejscu, bez kontaktu z obsługą. Po naprawie pojazd można odebrać w ten sam sposób lub poprosić o jego odstawienie „przed dom”. To doskonałe rozwiązania nie tylko na obecny czas, ale przede wszystkim wygoda, do której kierowcy na pewno przywykną.
Łukasz Kopiec
dyrektor marketingu ProfiAuto
Twórcy podkreślają, że to innowacyjna, jedyna w Polsce aplikacja tego typu. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów Google Play oraz App Store. Po zalogowaniu należy wypełnić formularz kontaktowy i podać dane swojego pojazdu – ręcznie lub skanując kod AZTEC, znajdujący się w każdym dowodzie rejestracyjnym.
Następny krok to tworzenie zgłoszenia. Aby móc dokonać płatności za pomocą aplikacji, wybieramy teraz wariant ProfiAuto Pay. Następnie wybieramy usługę, termin oraz lokalizację serwisu. W ramach funkcjonalności ProfiAuto Pay możemy skorzystać z opcji „Door to Door” lub „Zaparkuj samochód w serwisie”, wpisując jedno z tych haseł w polu podsumowania zgłoszenia.
W odpowiedzi otrzymamy propozycję kilku terminów w dostępnych warsztatach. Akceptujemy jeden z nich. Teraz auto trafia do warsztatu, zgodnie z wybraną opcją. Po przyjęciu samochodu przez serwis otrzymujemy kosztorys do akceptacji, a po wykonaniu prac dostaniemy powiadomienie o możliwości dokonania płatności.
Faktura zostaje wysłana na naszego maila automatycznie, po zarejestrowaniu płatności. Cały proces jest prosty i intuicyjny.
Na potrzeby aplikacji powstał także krótki instruktaż w formie wideo, prezentujący kierowcom wszystkie czynności i opcje, krok po kroku:
Narratorem filmu jest Jarosław Juszkiewicz, którego głos doskonale znają użytkownicy najpopularniejszej w kraju nawigacji samochodowej.
Aplikacja ProfiAuto jest bezpłatna, dostępna do pobrania w Google Play i App Store. Więcej szczegółów dotyczących jej możliwości oraz najaktualniejsze informacje znajdują się TUTAJ.
Źródło: ProfiAuto