E-katalogi

NA POBOCZU


Pierwszy na świecie Downtown Store Volvo

2018-04-16 10:36:18   Autor: Biznes Newseria


Pierwszy na świecie Downtown Store Volvo Pierwszy na świecie Downtown Store marki Volvo został właśnie otwarty w ścisłym centrum Warszawy. To nowy koncept salonu samochodowego, połączonego z kawiarnią i centrum kulturalnym, gdzie – obok dobrej kawy i koncertów muzycznych – można też skorzystać z jazdy próbnej i od ręki kupić samochód. Grupą docelową marki są zabiegani, pracujący mieszkańcy Warszawy, którzy często nie mają czasu odwiedzić salonu położonego na obrzeżach miasta.

"W naszym Downtown Store będą odbywały się koncerty muzyczne – będzie to wiodące wydarzenie artystyczne, które będzie miało swoją cykliczność, a ponadto konferencje prasowe, spotkania z żeglarzami lub z ludźmi mającymi różne pasje. Oferta kulturalna będzie bogata i nie będzie się ograniczać tylko do muzyki" – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Stanisław Dojs, rzecznik prasowy Volvo Car Poland.


W samym centrum Warszawy, przy ul. Marszałkowskiej blisko skrzyżowania z Żurawią, marka Volvo otworzyła właśnie swój pierwszy Downtown Store, w którym – obok ekspozycji samochodów – będzie funkcjonować także kawiarnia i centrum kulturalne.


"To taki salon samochodowy w miniaturce, ale także zwykła kawiarnia, która żyje w centrum miasta. Można wpaść i kupić samochód, albo po prostu posiedzieć przy kawie" – mówi Stanisław Dojs.


Warszawski Downtown Store to pierwszy taki punkt Volvo na całym świecie, gdzie obok dobrej kawy i wydarzeń kulturalnych, będzie można również obejrzeć i od razu kupić samochód tej marki. Grupą docelową marki są w tym przypadku zabiegani mieszkańcy miasta, którzy nie mają czasu, żeby odwiedzić tradycyjny salon sprzedażowy.


"Przede wszystkim, chcemy sprzedawać samochody, chcemy dotrzeć do klientów pracujących i mieszkających w centrum Warszawy poprzez zaprezentowanie naszych modeli, ale także poprzez rożnego rodzaju wydarzenia kulturalne związane ze Szwecją, naszą marką i kulturą szwedzką. Nasza grupa docelowa, czyli potencjalni klienci, którzy kupują Volvo, to kobiety, mężczyźni, rodziny, aktywni mieszkańcy Warszawy. Downtown Store jest pierwszym takim miejscem stworzonym przez Volvo na świecie, wyprzedziliśmy Nowy Jork czy Tokio" – mówi Mariusz Nycz, dyrektor ds. marketingu w Volvo Car Poland.


"Wygraliśmy dlatego, że zaproponowaliśmy najbardziej spójną i najładniejszą koncepcję. Zresztą, wystarczy do tego miejsca przyjść i zobaczyć. To jest miejsce, gdzie można zobaczyć, jak wygląda szwedzki design i luksus po szwedzku, luksus minimalistyczny, nie rzucający się w oczy, ale objawiający się w konsekwentnej linii stylistycznej, a także w zastosowaniu naturalnych materiałów, takich jak drewno, metal czy kryształ" – dodaje Stanisław Dojs.


Rzecznik prasowy marki podkreśla, że od lat 90. salony samochodowe bardzo się zmieniły – obecnie wracają do centrów dużych miast, dostosowują się do zmieniającego rynku i potencjalnych klientów, dysponujących mocno ograniczoną ilością czasu.


"Salony samochodowe przebyły długą drogę. We wczesnych latach 90. znajdowały się w centrum, potem wędrowały na obrzeża miast, teraz do centrów znów wracają, ale w trochę innej formie – bardziej luksusowej, wysublimowanej, bo też ludzie, którzy samochody kupują, często mają duże środki, ale mają mało czasu, nie chcą podróżować poza miasto. Tutaj można nie tylko przyjść i zobaczyć, jak takie auto wygląda, ale również z podziemnego garażu wyjechać na jazdę próbną" – mówi Stanisław Dojs.


Źródło: Biznes Newseria

Więcej na ten temat:



PODZIEL SIĘ:    Odchudzanie bez kitów Facebook  

ZOBACZ TAKŻE:

  • Mniej dokumentów do kontroli

    Rada Ministrów przyjęła zmiany w ustawie Prawo o ruchu drogowym autorstwa Ministerstwa Cyfryzacji. Wkrótce kierowcy nie będą musieli wozić ze sobą dowodu rejestracyjnego i poświadczenia polisy OC. Zamiast tego policja sprawdzi wspomniane dane w systemie informatycznym CEP (Centralna Ewidencja Pojazdów). Już dziś znajdują się tam informacje zawarte w dowodzie rejestracyjnym, a także dane o polisie oraz o badaniu technicznym.
  • Pierwszy na świecie Downtown Store Volvo

    Pierwszy na świecie Downtown Store marki Volvo został właśnie otwarty w ścisłym centrum Warszawy. To nowy koncept salonu samochodowego, połączonego z kawiarnią i centrum kulturalnym, gdzie – obok dobrej kawy i koncertów muzycznych – można też skorzystać z jazdy próbnej i od ręki kupić samochód. Grupą docelową marki są zabiegani, pracujący mieszkańcy Warszawy, którzy często nie mają czasu odwiedzić salonu położonego na obrzeżach miasta.
  • Pierwsza elektryczna ciężarówka Volvo

    Volvo Trucks przedstawia swój pierwszy w pełni elektryczny pojazd ciężarowy - Volvo FL Electric - zaprojektowany m.in. z myślą o dystrybucji towarów w mieście i wywozie odpadów. Produkcja seryjna i sprzedaż nowego modelu w Europie rozpocznie się w przyszłym roku. Wprowadzając swój nowy produkt na rynek, Volvo Trucks wysuwa się na prowadzenie w dziedzinie zelektryfikowanego transportu ładunków w mieście.
  • Samochody przyszłości z siecią 5G

    Nadchodzi epoka connected cars - samochodów przyszłości z siecią 5G. Podczas podróży autem nowej generacji każdy pasażer będzie mógł oglądać wideo w wysokiej rozdzielczości, pobrać film w ciągu sekundy czy wirtualnie uczestniczyć w spotkaniu biurowym. Nowa technologia sprawi, że samochód sam będzie wiedział, kiedy należy zatankować, zrobi to automatycznie i sam za to zapłaci. Dzięki sieci 5G samochód lepiej wpasuje się też w ruch uliczny.
  • Toyota wstrzymuje testy autonomicznych pojazdów

    Toyota poinformowała, że zawiesza w Stanach Zjednoczonych testy swoich systemów autonomicznej jazdy. Powodem decyzji jest wypadek autonomicznego Volvo należącego do Ubera. Do tej pory japoński koncern testował swoje pojazdy autonomiczne na ulicach San Francisco i Michigan.
  • Trzycylindrowe silniki Turbo PureTech będą produkowane w Polsce

    Trzycylindrowe silniki Turbo PureTech Grupy PSA trzykrotnie zdobywały tytuł Silnika Roku w plebiscycie International Engine of the Year.
  • Merkel przeciwna zakazom wjazdu dla diesli

    W środę (21.03.2018 r.) w Bundestagu kanclerz Niemiec Angela Merkel wyraziła swój sprzeciw dla wprowadzania na znacznych obszarach zakazu wjazdu samochodów z silnikami Diesla.
  • Ile zapłacimy za ładowanie EV w Polsce?

    Największa w Polsce sieć ogólnodostępnych stacji ładowania samochodów elektrycznych - firma GreenWay Polska - ogłasza wprowadzenie opłat za korzystanie z jej infrastruktury. Jeżeli wszystkie prace przygotowawcze przebiegną pomyślnie, cennik zacznie obowiązywać od 7 maja 2018 roku.
  • Elektryki VAG będą produkowane także w Polsce

    Grupa Volkswagen rozszerza produkcję pojazdów elektrycznych na całym świecie na masową skalę. W ramach tych działań już w tym roku koncern wydał 20 mld euro, a w ciągu kolejnych 5 lat ma wydać 90 mld euro na rozwijane baterii i EV Grupy.
  • Ultraszybkie ładowarki GreenWay w Polsce

    GreenWay Polska wprowadza na polskie drogi ultraszybkie ładowarki do pojazdów elektrycznych o mocy do 350 kW. Przeznaczone do samochodów przyszłości, znacząco skrócą czas ładowania elektryków. Pierwsze stacje tego typu w sieci GreenWay pojawią się na A1 już w 2019 roku. Spółka podpisała właśnie umowę o współpracy w tym zakresie z Gdańsk Transport Company S.A.
  • Audi opracowało e-benzynę

    Audi jest przekonane co do potencjału paliw takich jak e-gaz, e-benzyna czy e-diesel, w związku z tym kontynuuje rozwój swej strategii e-paliw. Pracując nad rozwojem syntetycznej "e-benzyny", 4 pierścienie osiągnęły właśnie założone cele cząstkowe. Wraz ze swoimi partnerami technologicznymi, koncern po raz pierwszy wyprodukował wystarczającą ilość regeneracyjnie wytwarzanego paliwa, z przeznaczeniem dla pierwszych silników testowych.
  • Dodatkowe 8 gr za litr paliwa

    80 zł na każde 1000 litrów benzyny lub oleju napędowego - tyle ma wynosić opłata emisyjna przewidziana w projekcie ustawy o bioenergii autorstwa Ministerstwa Energii. Dochody z tej opłaty mają wspomóc budowę infrastruktury paliw alternatywnych.
  • Audi najlepszą marką aut używanych

    Pięć wygranych kategorii i obronienie przez Audi A6 tytułu "Najlepsze ze Wszystkich Klas" - to wyniki marki z Ingolstadt według Raportu Samochodów Używanych DEKRA 2018. W ten sposób, Audi zostało najlepszą marką w tegorocznym zestawieniu.
  • Układy napędowe TNGA

    Toyota opracowała nowe układy napędowe w technologii Toyota New Global Architecture. Do końca roku 2023 zostaną one zainstalowane w ok. 80 proc. pojazdów sprzedawanych w Japonii, Stanach Zjednoczonych, Europie i Chinach. Dzięki temu ilość CO2 emitowanego przez samochody Toyoty zmniejszy się o co najmniej 18 proc.
  • W Polsce powstaną stacje ładowania IONITY

    W ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sieci ładowarek o wysokiej mocy (HPC) powstanie około 400 stacji w 18 krajach. Zbuduje je spółka IONITY - joint venture BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company oraz Volkswagen Group. Na mapie inwestycji znalazła się również Polska.
  • Innowacje w motoryzacji

    Coraz więcej Polaków przykłada dużą wagę do rozwiązań technologicznych znajdujących się w samochodach - wynika z badania Kantar TNS. Polacy są bardziej od innych Europejczyków otwarci na innowacje w motoryzacji i wprowadzenie na drogi samochodów autonomicznych. Wśród innowacji, które w najbliższym czasie mogą szczególnie zainteresować kierowców znad Wisły są m.in. aplikacje umożliwiające łączenie samochodu z Internetem, funkcja asystenta jazdy, możliwość kupienia auta online oraz telematyka w ubezpieczeniach.
  • Tańsze silniki elektryczne od Toyoty

    Toyota Motor Corporation opracowała pierwszy na świecie magnes o obniżonej zawartości neodymu i odporny na wysokie temperatury. Tego typu magnesy znajdują zastosowanie m.in. w silnikach elektrycznych o dużej mocy, silnikach hybrydowych czy silnikach zasilanych ogniwami wodorowymi.
  • Elektryczna ciężarówka eActros

    Mercedes-Benz Trucks wprowadza na rynek model eActros. 10 pojazdów w dwóch wariantach, o masie całkowitej pojazdu 18 lub 25 ton, zostanie przekazanych w ciągu najbliższych kilku tygodni klientom, którzy będą testować ich możliwości w rzeczywistych warunkach. Cel długoterminowy: bezemisyjna lokalnie i cicha jazda w środowisku miejskim dzięki seryjnie produkowanym ciężarówkom.
  • Europejscy kierowcy za silnikami spalinowymi

    Prawie 60 proc. europejskich kierowców widzi pomyślną przyszłość dla silników benzynowych i Diesla. Do wniosku tego skłaniają wyniki nowego projektu badawczego, opublikowane przez Mazdę.
  • Millenialsi na zakupach

    Co trzeci przedstawiciel pokolenia Y woli płacić za dostęp do dóbr lub usług niż kupować je na własność. Według obecnych 30-latków korzystanie z dóbr jest bardziej opłacalne niż ich posiadanie i mniej obciąża domowy budżet. W ten trend coraz częściej stara się wpisywać branża motoryzacyjna, m.in. umożliwiając korzystanie z aut na abonament.



KOMENTARZE: