E-katalogi

AKTUALNOŚCI


Wielton: firma partnerem projektu "Zawsze na czele"

2017-05-19 09:12:41   Autor: Adrian Januszkiewicz


Wielton: firma partnerem projektu Wielton dołączył do firm Wesob/Wecon i Michelin, które partnerują akcji "Zawsze na czele", organizowanej przez markę Scania.

„Zawsze na czele” to realizowany od 1,5 roku program skierowany do klientów w Polsce polegający na testowaniu pojazdów nowej generacji. Dotychczas w projekcie wzięło udział 56 firm transportowych, a wszystkie testowane pojazdy wykorzystywane są do zadań typowych dla floty firmy. Uczestnictwo w nim daje właścicielom firm transportowych okazję do przekonania się, jakie są możliwości pojazdów, usług i systemów Scania w zakresie ograniczenia zużycia paliwa i bezpiecznej jazdy.


W ramach "Zawsze na czele" firma transportowa otrzymuje do dyspozycji zestaw drogowy z wykwalifikowanym trenerem ekonomicznej jazdy, który wspiera kierowcę przez dwa tygodnie. Pierwszy tydzień to jazda trenera Scania w pojeździe z kierowcą firmy. W drugim tygodniu w ramach coachingu kierowca może utrwalić zdobytą wiedzę i wdrożyć ją do codziennej pracy. Przynosi to efekt w postaci niższych kosztów związanych z eksploatacją pojazdu.


"Uczestnik programu wyrusza w jedną z typowych, realizowanych zwykle przez siebie tras. Jednak ten kurs jest wyjątkowy, ponieważ zadanie nie ogranicza się wyłącznie do przewiezienia ładunku, ale również ma na celu poprawienie techniki jazdy i wykorzystanie całego potencjału drzemiącego w pojeździe oraz w usługach Scania" - komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A.


Od 2017 roku w ramach programu "Zawsze na czele" eksperci Scania udostępniają do testów cztery zestawy. W testowej flocie znajdują się dwa ciągniki Scania nowej generacji R450 A4×2NA, jedno podwozie nowej generacji z zabudową przestrzenną R450 B6×2*4LB oraz jeden ciągnik Scania Streamline R450LA4×2MEB.


Wielton, który dołączył do akcji w roli partnera, jest pionierem pod względem wprowadzania nowoczesnych technologii produkcji w branży naczepowej. Grupa od lat rozwija własną myśl technologiczną, optymalizuje proces produkcyjny i wprowadza nowości techniczne.


"Wielton nieustannie dąży do tego, by produkowane pojazdy spełniały wymagania i oczekiwania klientów, dlatego po raz kolejny bierzemy udział w programie "Zawsze na czele". W tym roku przekazaliśmy do testów najnowszy model naczepy z aluminiową ścianą przednią, tylnym portalem oraz nową konstrukcją dachu. Wszystkie te elementy wpływają na łatwiejszą obsługę pojazdu i komfort pracy kierowcy" – podkreśla Piotr Ogrodowicz, dyrektor działu sprzedaży  Wielton SA.


Ponadto zestawy biorące udział w programie "Zawsze na czele" zostały wyposażone w opony innowacyjnej generacji Michelin X Line Energy, posiadające klasę AAA oporów toczenia.


"Gama opon Michelin X Line Energy gwarantuje rzeczywiste oszczędności paliwa w transporcie dalekobieżnym. Dzięki nim zestaw składający się z ciągnika siodłowego i naczepy wyposażony w opony tej gamy i używany w transporcie dalekobieżnym pozwala zaoszczędzić nawet 1 litr paliwa na 100 kilometrów bez utraty trwałości ogumienia" – komentuje Ewa Konopka, rzecznik prasowy Michelin Polska.


Od sierpnia 2015 roku, czyli momentu rozpoczęcia programu, pojazdy ciężarowe poprzedniej generacji biorące udział w akcji pokonały łącznie blisko 345 tys. km. Średnie zużycie paliwa dla wszystkich pojazdów Scania wyniosło wówczas jedynie 24,10 l/100 km.


W nowej odsłonie programu pojazdy Scania nowej generacji mogą wygenerować jeszcze większe oszczędności paliwa, sięgające nawet 5 proc. Co więcej, w wyniku przeprowadzonych na początku maja br. testów prasowych pojazdów nowej generacji w programie "Zawsze na czele", najniższe spalanie zestawu wyniosło 20,8 l/100 km. Uzyskał je Zbigniew Majerowski z redakcji "Trucks&Machines".


"Realizacja i wyniki programu "Zawsze na czele" okazały się ogromnym sukcesem. Jako dowód może posłużyć fakt, że gros firm, które nigdy nie miały pojazdów Scania w swojej flocie, zdecydowało się na ich zakup. Cieszymy się też, że tak duża liczba przedstawicieli różnych firm transportowych miała okazję przekonać się, że nasze rozwiązania przynoszą realne oszczędności" – dodaje Stefan Przeniosło, kierownik ds. projektów marketingowych Scania Polska S.A.


Scania "Zawsze na czele" to kampania skierowana do klientów, której głównym celem jest pokazanie jak duże oszczędności podczas realizowania zadania transportowego mogą przynosić rozwiązania Scania, czyli rozbudowane usługi, systemy i pojazdy. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie internetowej projektu.

 

Źródło: Wielton

Więcej na ten temat:

AKTUALNOŚCI

  Wielton: producent przejmuje niemiecką spółkę Langendorf
  Wielton: nagrody i wyróżnienia
  Wielton: celem jeszcze większy udział w rynku
  Wielton: producent wśród najlepszych Giełdowych Spółek Roku


PODZIEL SIĘ:    Odchudzanie bez kitów Facebook  

ZOBACZ TAKŻE:

  • Inter-Team: produkty Valeo w ofercie dystrybutora

    Do oferty Inter-Team wprowadzono szeroką gamę produktów marki Valeo.
  • Inter Cars: 72. wydanie Wiadomości IC

    Nowości w asortymencie, porady ekspertów Inter Cars i najnowsze wydarzenia z życia spółki - to wszystko można znaleźć w najnowszym wydaniu Wiadomości IC.
  • Tomex: nowa strona internetowa firmy

    Firma Tomex Hamulce uruchomiła zmodernizowaną stronę internetową, opartą całkowicie na nowej, przyjaznej użytkownikowi technologii.
  • Delphi: innowacyjny wyświetlacz 3D tablicy rozdzielczej

    Multi-Layer Display zaprojektowany przez Delphi to wyświetlacz 3D tablicy rozdzielczej bez tradycyjnych pułapek obrazu 3D.
  • Knorr-Bremse: czy dojdzie do przejęcia firmy Haldex?

    Komisja Europejska rozpoczęła dochodzenie w celu oceny proponowanego przejęcia firmy Haldex przez Knorr-Bremse.
  • O.K. Serwis: europejskie przepisy drogowe w jednym poradniku

    Biuro sieci O.K. Serwis - Warsztaty Godne Zaufania - we współpracy z partnerami opracowało praktyczny poradnik dla podróżujących po Europie.
  • Webasto: dach fastback dla nowej Mazdy MX-5

    Po raz kolejny Webasto opracowało dach dla Mazdy MX-5, tym razem dla jej czwartej generacji.
  • Fota: cenowy hit tygodnia

    Promocja wybranych produktów Kager, Bosch, Castrol i Champion.
  • Bosch: jak spędzać czas w samochodzie autonomicznym

    Ponad 60 proc. kierowców podczas jazdy autonomicznym samochodem obserwowałoby otoczenie i rozmawiało z pasażerami - wynika z badań Boscha.
  • Auto Partner SA: nowa filia w Słupsku

    Od dziś, 24 lipca, działa nowa filia Auto Partner S.A. w Słupsku.
  • Wielton: rozbudowa zakladu w Wieluniu

    Wielton otrzymał zgodę  na inwestycję w Podstrefie Wieluń ŁSSE, polegającą na szerokiej rozbudowie zakładu.
  • Exact Systems: współpraca z Dacią

    Exact Systems został autoryzowanym dostawcą usług kontroli jakości dla Dacii.
  • KE: zmowa niemieckich koncernów motoryzacyjnych?

    Komisja Europejska bada sprawę niemieckich producentów aut podejrzewanych o utworzenie kartelu, który kształtował m.in. ceny podzespołów.
  • To był tydzień (29)

    Najważniejsze wydarzenia w polskiej (i nie tylko) branży aftermarketowej w dniach 17 - 23 lipca 2017 roku.
  • Magneti Marelli: nowy katalog oddzieży technicznej

    Magneti Marelli opublikowało swój najnowszy katalog odzieży roboczej z linii Checkstar.
  • Axalta: nowe rozwiązania dla lakierów elektroforetycznych

    Podczas 29. konferencji SURCAR Axalta zaprezentowała najnowsze rozwiązania technologiczne w dziedzinie lakierów elektroforetycznych.
  • Ursus: spółka rozpoczyna współpracę z Politechniką Monachijską

    Ursus S.A. podpisał porozumienie z Politechniką Monachijską - celem jest realizacja budowy Centrum Inteligentnego Przemysłu w Lublinie.
  • Hella: wzrost zysków w roku finansowym 2016/2017

    W roku finansowym 2016/2017 producnt odnotował 4,3 proc. wzrostu wartości sprzedaży.
  • AD Polska: kierunek Andaluzja

    Narzekasz na monotonię w pracy? Pomyśl o udziale w tygodniowym szkoleniu w Punta Umbria nad Oceanem Atlantyckim!
  • ElectroMobility Poland: finaliści konkursu na karoserię polskiego auta elektrycznego

    ElectroMobility Poland ogłosiło 9 finalistów pierwszego etapu konkursu na polski samochód elektryczny.



KOMENTARZE: