E-katalogi

AKTUALNOŚCI


Wielton: firma partnerem projektu "Zawsze na czele"

2017-05-19 09:12:41   Autor: Adrian Januszkiewicz


Wielton: firma partnerem projektu Wielton dołączył do firm Wesob/Wecon i Michelin, które partnerują akcji "Zawsze na czele", organizowanej przez markę Scania.

„Zawsze na czele” to realizowany od 1,5 roku program skierowany do klientów w Polsce polegający na testowaniu pojazdów nowej generacji. Dotychczas w projekcie wzięło udział 56 firm transportowych, a wszystkie testowane pojazdy wykorzystywane są do zadań typowych dla floty firmy. Uczestnictwo w nim daje właścicielom firm transportowych okazję do przekonania się, jakie są możliwości pojazdów, usług i systemów Scania w zakresie ograniczenia zużycia paliwa i bezpiecznej jazdy.


W ramach "Zawsze na czele" firma transportowa otrzymuje do dyspozycji zestaw drogowy z wykwalifikowanym trenerem ekonomicznej jazdy, który wspiera kierowcę przez dwa tygodnie. Pierwszy tydzień to jazda trenera Scania w pojeździe z kierowcą firmy. W drugim tygodniu w ramach coachingu kierowca może utrwalić zdobytą wiedzę i wdrożyć ją do codziennej pracy. Przynosi to efekt w postaci niższych kosztów związanych z eksploatacją pojazdu.


"Uczestnik programu wyrusza w jedną z typowych, realizowanych zwykle przez siebie tras. Jednak ten kurs jest wyjątkowy, ponieważ zadanie nie ogranicza się wyłącznie do przewiezienia ładunku, ale również ma na celu poprawienie techniki jazdy i wykorzystanie całego potencjału drzemiącego w pojeździe oraz w usługach Scania" - komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A.


Od 2017 roku w ramach programu "Zawsze na czele" eksperci Scania udostępniają do testów cztery zestawy. W testowej flocie znajdują się dwa ciągniki Scania nowej generacji R450 A4×2NA, jedno podwozie nowej generacji z zabudową przestrzenną R450 B6×2*4LB oraz jeden ciągnik Scania Streamline R450LA4×2MEB.


Wielton, który dołączył do akcji w roli partnera, jest pionierem pod względem wprowadzania nowoczesnych technologii produkcji w branży naczepowej. Grupa od lat rozwija własną myśl technologiczną, optymalizuje proces produkcyjny i wprowadza nowości techniczne.


"Wielton nieustannie dąży do tego, by produkowane pojazdy spełniały wymagania i oczekiwania klientów, dlatego po raz kolejny bierzemy udział w programie "Zawsze na czele". W tym roku przekazaliśmy do testów najnowszy model naczepy z aluminiową ścianą przednią, tylnym portalem oraz nową konstrukcją dachu. Wszystkie te elementy wpływają na łatwiejszą obsługę pojazdu i komfort pracy kierowcy" – podkreśla Piotr Ogrodowicz, dyrektor działu sprzedaży  Wielton SA.


Ponadto zestawy biorące udział w programie "Zawsze na czele" zostały wyposażone w opony innowacyjnej generacji Michelin X Line Energy, posiadające klasę AAA oporów toczenia.


"Gama opon Michelin X Line Energy gwarantuje rzeczywiste oszczędności paliwa w transporcie dalekobieżnym. Dzięki nim zestaw składający się z ciągnika siodłowego i naczepy wyposażony w opony tej gamy i używany w transporcie dalekobieżnym pozwala zaoszczędzić nawet 1 litr paliwa na 100 kilometrów bez utraty trwałości ogumienia" – komentuje Ewa Konopka, rzecznik prasowy Michelin Polska.


Od sierpnia 2015 roku, czyli momentu rozpoczęcia programu, pojazdy ciężarowe poprzedniej generacji biorące udział w akcji pokonały łącznie blisko 345 tys. km. Średnie zużycie paliwa dla wszystkich pojazdów Scania wyniosło wówczas jedynie 24,10 l/100 km.


W nowej odsłonie programu pojazdy Scania nowej generacji mogą wygenerować jeszcze większe oszczędności paliwa, sięgające nawet 5 proc. Co więcej, w wyniku przeprowadzonych na początku maja br. testów prasowych pojazdów nowej generacji w programie "Zawsze na czele", najniższe spalanie zestawu wyniosło 20,8 l/100 km. Uzyskał je Zbigniew Majerowski z redakcji "Trucks&Machines".


"Realizacja i wyniki programu "Zawsze na czele" okazały się ogromnym sukcesem. Jako dowód może posłużyć fakt, że gros firm, które nigdy nie miały pojazdów Scania w swojej flocie, zdecydowało się na ich zakup. Cieszymy się też, że tak duża liczba przedstawicieli różnych firm transportowych miała okazję przekonać się, że nasze rozwiązania przynoszą realne oszczędności" – dodaje Stefan Przeniosło, kierownik ds. projektów marketingowych Scania Polska S.A.


Scania "Zawsze na czele" to kampania skierowana do klientów, której głównym celem jest pokazanie jak duże oszczędności podczas realizowania zadania transportowego mogą przynosić rozwiązania Scania, czyli rozbudowane usługi, systemy i pojazdy. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie internetowej projektu.

 

Źródło: Wielton

Więcej na ten temat:

AKTUALNOŚCI

  Wielton: firma dostawcą rosyjskiego MAN-a
  Wielton: rozbudowa zakladu w Wieluniu
  Wielton: producent przejmuje niemiecką spółkę Langendorf
  Wielton: nagrody i wyróżnienia


PODZIEL SIĘ:    Odchudzanie bez kitów Facebook  

ZOBACZ TAKŻE:

  • GAP: sieć EuroWarsztat liderem konkursu Bezpieczny Warsztat

    EuroWarsztat OSKP Rosiak uzyskał najwyższy wynik w konkursie Bezpieczny Warsztat.
  • Motogama: cena specjalna Total

    Olej silnikowy w promocyjnej cenie.
  • Ursus: protoryp elektrycznego samochodu dostawczego już gotowy

    W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu dostawczego ELVI.
  • AD Polska: nowa marka w ofercie dystrybutora

    Firma AD Polska wzbogaciła swoją ofertę o produkty marki Starline.
  • Będą kary za cofanie licznika w autach

    Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowało zmiany w prawie, które mają ukrócić proceder "przekręcania" liczników w używanych pojazdach.
  • Magneti Marelli: grudniowe szkolenia techniczne

    Firma Magneti Marelli zaprasza na szkolenia techniczne, które odbędą się w grudniu 2017 roku.
  • Auto Partner SA: wyniki finansowe Q3 2017

    Przychody Grupy Auto Partner w III kwartale 2017 były wyższe o 30 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
  • Motogama: cena specjalna Yato

    Zestaw narzędziowy w promocyjnej cenie.
  • Polska branża motoryzacyjna szybko rośnie w siłę

    W całym 2017 roku wartość produkcji sprzedanej przez polską branżę automotive może przekroczyć 150 mld zł, a liczba zatrudnionych w niej osób jest bliska 200 tys.
  • DT Spare Parts: katalog części do pojazdów ciężarowych Renault Serii D i Midlum

    Nowy katalog DT Spare Parts to około 1,2 tys. produktów dla ciężarówek Renault Serii D oraz Midlum.
  • Texa: firma z certyfikatem IATF 16949: 2016

    Texa jest jedną z pierwszych firm na świecie, która przeszła na nowy standard jakości IATF 16949: 2016, znacznie bardziej rygorystyczny, niż poprzedni.
  • PE: systemy wspomagające kierowcę obowiązkowe w nowych autach

    Parlament Europejski przyjął 14 listopada rezolucję nakazującą obowiązkowy montaż systemów wspomagających kierowcę w nowych autach produkowanych w UE.
  • Hella: adaptacyjne reflektory LED

    Podczas premiery nowego Mercedesa klasy E na targach w Detroit zaprezentowane zostały również jego nowoczesne reflektory adaptacyjne LED, które nagrodzono za design.
  • LS Cable: budowa fabryki w Dzierżoniowie

    Koreańska firma LS Cable & System (LSCW) uruchomi w Dzierżonioweie fabrykę podzespołów do akumulatorów.
  • Federal-Mogul: Polaku Nie Jedź Na Zderzaku - kampania społeczna

    Ruszyła kampania społeczna, która ma zwrócić uwagę kierowców na m.in. utrzymanie bezpiecznej odległości między pojazdami.
  • Inter-Team: kolejna edycja kampanii reklamowej O.K. Serwis

    Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa sieci O.K. Serwis Warsztaty Godne Zaufania.
  • Castrol: producent przedłuża współpracę z Volvo Car Group

    Za sprawą nowej umowy naukowcy firmy Castrol i inżynierowie Volvo podjęli współpracę mającą na celu zmniejszenie zużycia paliwa.
  • SDCM: podsumowanie XII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego

    Prezentacje w trzech salach równolegle w ciągu dwóch dni - XII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego zgromadził ponad 800 uczestników.
  • Czy polski sąd poprowadzi postępowanie związane z Dieselgate - decyzja za dwa tygodnie

    Warszawski Sąd Okręgowy 13 listopada miał rosztrygnąć czy przyjąć pozew zbiorowy złożony przez Stowarzyszenia Osób Poszkodowanych Przez Spółki Grupy Volkswagen w Polsce. Decyzję poznamy 27 listopada. 
  • Texa: kalibracja Night Vision w Texa CAR 65

    Dzięki nowej funkcji w oprogramowaniu Texa CAR 65 możliwa jest diagnostyka oraz kalibracja systemu Night Vision w pojazdach marki Mercedes-Benz.



KOMENTARZE: