E-katalogi

AKTUALNOŚCI


Wielton: firma partnerem projektu "Zawsze na czele"

2017-05-19 09:12:41   Autor: Adrian Januszkiewicz


Wielton: firma partnerem projektu Wielton dołączył do firm Wesob/Wecon i Michelin, które partnerują akcji "Zawsze na czele", organizowanej przez markę Scania.

„Zawsze na czele” to realizowany od 1,5 roku program skierowany do klientów w Polsce polegający na testowaniu pojazdów nowej generacji. Dotychczas w projekcie wzięło udział 56 firm transportowych, a wszystkie testowane pojazdy wykorzystywane są do zadań typowych dla floty firmy. Uczestnictwo w nim daje właścicielom firm transportowych okazję do przekonania się, jakie są możliwości pojazdów, usług i systemów Scania w zakresie ograniczenia zużycia paliwa i bezpiecznej jazdy.


W ramach "Zawsze na czele" firma transportowa otrzymuje do dyspozycji zestaw drogowy z wykwalifikowanym trenerem ekonomicznej jazdy, który wspiera kierowcę przez dwa tygodnie. Pierwszy tydzień to jazda trenera Scania w pojeździe z kierowcą firmy. W drugim tygodniu w ramach coachingu kierowca może utrwalić zdobytą wiedzę i wdrożyć ją do codziennej pracy. Przynosi to efekt w postaci niższych kosztów związanych z eksploatacją pojazdu.


"Uczestnik programu wyrusza w jedną z typowych, realizowanych zwykle przez siebie tras. Jednak ten kurs jest wyjątkowy, ponieważ zadanie nie ogranicza się wyłącznie do przewiezienia ładunku, ale również ma na celu poprawienie techniki jazdy i wykorzystanie całego potencjału drzemiącego w pojeździe oraz w usługach Scania" - komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A.


Od 2017 roku w ramach programu "Zawsze na czele" eksperci Scania udostępniają do testów cztery zestawy. W testowej flocie znajdują się dwa ciągniki Scania nowej generacji R450 A4×2NA, jedno podwozie nowej generacji z zabudową przestrzenną R450 B6×2*4LB oraz jeden ciągnik Scania Streamline R450LA4×2MEB.


Wielton, który dołączył do akcji w roli partnera, jest pionierem pod względem wprowadzania nowoczesnych technologii produkcji w branży naczepowej. Grupa od lat rozwija własną myśl technologiczną, optymalizuje proces produkcyjny i wprowadza nowości techniczne.


"Wielton nieustannie dąży do tego, by produkowane pojazdy spełniały wymagania i oczekiwania klientów, dlatego po raz kolejny bierzemy udział w programie "Zawsze na czele". W tym roku przekazaliśmy do testów najnowszy model naczepy z aluminiową ścianą przednią, tylnym portalem oraz nową konstrukcją dachu. Wszystkie te elementy wpływają na łatwiejszą obsługę pojazdu i komfort pracy kierowcy" – podkreśla Piotr Ogrodowicz, dyrektor działu sprzedaży  Wielton SA.


Ponadto zestawy biorące udział w programie "Zawsze na czele" zostały wyposażone w opony innowacyjnej generacji Michelin X Line Energy, posiadające klasę AAA oporów toczenia.


"Gama opon Michelin X Line Energy gwarantuje rzeczywiste oszczędności paliwa w transporcie dalekobieżnym. Dzięki nim zestaw składający się z ciągnika siodłowego i naczepy wyposażony w opony tej gamy i używany w transporcie dalekobieżnym pozwala zaoszczędzić nawet 1 litr paliwa na 100 kilometrów bez utraty trwałości ogumienia" – komentuje Ewa Konopka, rzecznik prasowy Michelin Polska.


Od sierpnia 2015 roku, czyli momentu rozpoczęcia programu, pojazdy ciężarowe poprzedniej generacji biorące udział w akcji pokonały łącznie blisko 345 tys. km. Średnie zużycie paliwa dla wszystkich pojazdów Scania wyniosło wówczas jedynie 24,10 l/100 km.


W nowej odsłonie programu pojazdy Scania nowej generacji mogą wygenerować jeszcze większe oszczędności paliwa, sięgające nawet 5 proc. Co więcej, w wyniku przeprowadzonych na początku maja br. testów prasowych pojazdów nowej generacji w programie "Zawsze na czele", najniższe spalanie zestawu wyniosło 20,8 l/100 km. Uzyskał je Zbigniew Majerowski z redakcji "Trucks&Machines".


"Realizacja i wyniki programu "Zawsze na czele" okazały się ogromnym sukcesem. Jako dowód może posłużyć fakt, że gros firm, które nigdy nie miały pojazdów Scania w swojej flocie, zdecydowało się na ich zakup. Cieszymy się też, że tak duża liczba przedstawicieli różnych firm transportowych miała okazję przekonać się, że nasze rozwiązania przynoszą realne oszczędności" – dodaje Stefan Przeniosło, kierownik ds. projektów marketingowych Scania Polska S.A.


Scania "Zawsze na czele" to kampania skierowana do klientów, której głównym celem jest pokazanie jak duże oszczędności podczas realizowania zadania transportowego mogą przynosić rozwiązania Scania, czyli rozbudowane usługi, systemy i pojazdy. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie internetowej projektu.

 

Źródło: Wielton

Więcej na ten temat:

AKTUALNOŚCI

  Wielton: nagrody i wyróżnienia
  Wielton: celem jeszcze większy udział w rynku
  Wielton: producent wśród najlepszych Giełdowych Spółek Roku
  Wielton: Centrum Badawczo - Rozwojowe działa już od roku


PODZIEL SIĘ:    Odchudzanie bez kitów Facebook  

ZOBACZ TAKŻE:

  • Bosch: elementy, które zautomatyzują jazdę samochodem

    Automatyzacja jazdy ma wpływ na cały samochód: układ napędowy, hamulce, układ kierowniczy, zestaw wskaźników, nawigację i czujniki oraz łączność sieciową wewnątrz i na zewnątrz pojazdu.
  • Exact Systems: Polacy chcą samochodów z napędem alternatywnym

    Aż 40 proc. polskich kierowców chce w przyszłości jeździć samochodem z napędem hybrydowym lub elektrycznym - wynika z badania "AUTOwybory Polaków".
  • Kampania 'True Originals - Prawdziwe Oryginały' promuje części do samochodów użytkowych

    ZF Aftermarket ogłasza nową odsłonę wielokrotnie nagradzanej kampanii TRW "Prawdziwe Oryginały".
  • GM: pozew ws. manipulacji wynikami testów emisji spalin

    Do sądu w Detroit wpłynął pozew przeciw koncernowi General Motors w sprawie podejrzenia manipulacji przy testach emisji spalin w pick-up'ach koncernu.
  • Tenneco: technologia zawieszenia MTV w nowym Peugeocie 3008

    Zawieszenie Multi-Tuned Valve Tenneco znajdzie się na fabrycznym wyposażeniu najnowszego Peugeota 3008, który na tegorocznych targach w Genewie zyskał miano Europejskiego Samochodu Roku 2017.
  • To był tydzień (21)

    Najważniejsze wydarzenia w polskiej (i nie tylko) branży aftermarketowej w dniach 22 - 28 maja 2017 roku.
  • AD Polska dołączy do Grupy Rhiag

    Grupa Autodis planuje sprzedaż swojej spółki zależnej AD Polska, będącej częścią Grupy od roku 2006, do Grupy Rhiag, należącej do amerykańskiej Grupy LKQ Corporation.
  • Textar: aplikacja mobilna Brakebook

    W katalogu marki Textar znajduje się ponad 16 tys. klocków i tarcz hamulcowych. W szybkim odnalezieniu właściwej referencji pomoże unikalna aplikacja Brakebook, którą można zainstalować m.in. na smartfonie.
  • Brembo: tarcze hamulcowe lakierowane metodą UV na Autopromotec

    Podczas targów Autopromotec w Bolonii Brembo zaprezentowało tarcze hamulcowe lakierowane metodą UV oraz poinformowało o planach związanych z produktem.
  • UFI Filters: katalogi UFI i Sofima 2017/2018

    UFI Filters opublikował 4 nowe katalogi w odświeżonej szacie graficznej, zawierające nowe, łatwe do odczytania symbole, wśród których są 472 nowe kody.
  • Buldożer wjechał na teren Centrum Dobra

    Dziś rano (26.05.2017) na teren warsztatu przy ul. Dobrej 32 w Warszawie wjechał buldożer, który zniszczył część budynku. Na miejscu interweniował policja.
  • Auto Partner SA: załoga AP Rally Team gotowa na Rajd Gdańsk Baltic Cup

    Już w ten weekend 26-28 maja 2017 zostanie rozegrana kolejna runda RSMP w Gdańsku, na której nie zabraknie załogi Auto Partner Rally Team.
  • Goodyear: producent wspiera budowę największego lotniska na świecie

    Goodyear dostarcza opony i pomoc techniczną ponad 3 tys. pojazdów wykorzystywanych na budowie największego lotniska na świecie.
  • ICCT: silniki Diesla trują bardziej niż pokazują oficjalne dane

    Silniki wysokoprężne emitują w rzeczywistości o 50 proc. więcej szkodliwych tlenków azotu niż wskazują badania laboratoryjne - wynika z danych Międzynarodowej Rady ds. Czystego Transportu (ICCT).
  • Ford: usługi serwisowe oraz części do samochodów innych producentów

    Autoryzowane serwisy Forda są gotowe na obsługę samochodów marek innych producentów dzięki wprowadzeniu nowej marki części zamiennych - Omnicraft.
  • Daimler: rewizja w siedzibie firmy

    W związku z podejrzeniem o manipulowanie wynikami pomiaru spalin w silnikach Diesla przez koncern Daimler AG, niemiecka policja przeszukała we wtorek biura i mieszkania jego pracowników.
  • PZPO: wzrost sprzedaży opon do osobówek w Q1 2017

    Pierwszy kwartał 2017 przyniósł wzrost sprzedaży opon w segmencie samochodów osobowych, w szczególności pojazdów segmentu SUV i VAN.
  • Wielton: producent przejmuje niemiecką spółkę Langendorf

    Firma Wielton podpisała dwie umowy ze spółką Langendorf, na mocy których przejmuje 100 proc. jej udziałów.
  • Fota: cenowy hit tygodnia

    Promocja filtrów powietrza Racer.
  • Texa: jubileusz firmy na targach Autopromotec 2017

    Podczas tegorocznych targów w Bolonii, Texa świętuje ćwierć wieku swojej działalności na rynku wyposażenia warsztatowego.



KOMENTARZE: