E-katalogi

AKTUALNOŚCI


Bizol: od wizji po globalną markę

2017-08-11 12:06:08   Autor: Adrian Januszkiewicz


Bizol: od wizji po globalną markę Bizol to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek wśród producentów olejów silnikowych i środków smarnych, która właśnie wchodzi na polski rynek.

Bizol powstał w 1998 roku w Berlinie, za sprawą zaangażowania i ambicji Borisa Tatievskiego, absolwenta fizyki Uniwersytetu Moskiewskiego oraz Uniwersytetu Freie w Berlinie. Dzięki pracy dla największych producentów oleju poznał specyfikę i zapotrzebowanie europejskich i azjatyckich rynków motoryzacyjnych. Dostrzegł na tych rynkach zapotrzebowanie na niezawodne produkty, gwarantujące najwyższą jakość i bezpieczeństwo w akceptowalnej cenie. Tak powstała idea, która doprowadziła do stworzenia marki Bizol.


Dzięki pasji i pracy najlepszych specjalistów, inżynierów z dziedziny chemii i fizyki oraz stworzenia innowacyjnych laboratoriów badawczych Bizol opracowywał swoje produkty i z sukcesem zdobywał nowe rynki. W 2011 roku oleje Bizol dostępne były w 48 państwach świata. Jednak najdynamiczniejszy rozwój marki przypada na ostatnie kilka lat. W 2016 produkty sygnowane logo Bizol można było kupić w ponad 70 krajach, do końca 2018 roku firma będzie obecna w 100 państwach na 5 kontynentach. 


Dziś Bizol dostarcza swoje produkty dla 6 kluczowych segmentów rynku motoryzacyjnego, takich jak: samochody osobowe, autobusy i ciężarówki, motocykle, łodzie, sprzęt rolniczy oraz aplikacje przemysłowe. Gamę produktów tworzą oleje silnikowe do samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów; dodatki do paliw, olejów, układów chłodzenia oraz chemia samochodowa. 


"Naszym celem jest stanie się rzetelnym, godnym zaufania partnerem miłośników motoryzacji, dla których wybór i  zakup, np. oleju nie jest dziełem przypadku, a świadomą decyzją, podyktowaną najwyższą jakości, dbałością o pojazd oraz środowisko naturalne. Obecnie intensywnie pracujemy nad rozwijaniem naszej sieci dystrybucji, tak by zapewnić łatwą dostępność naszych produktów. Przy tym wszystkim mamy jeszcze jedno ważne zadanie - pragniemy dzielić się z codziennymi użytkownikami samochodów naszą wiedzą, doświadczeniem i pomagać im w rozwiązywaniu problemów, poprzez profesjonalnych doradców, obecność na imprezach motoryzacyjnych oraz naszą stronę internetową. W Bizolu bardzo ważne są dla nas opinie, sugestie i potrzeby klientów, dzięki czemu współtworzą oni markę oraz wspierają nieustanne udoskonalanie naszych produktów" - mówi Bartłomiej Nakwaski, prezes zarządu Bizol Polska.



Źródło: Bizol

Więcej na ten temat:



PODZIEL SIĘ:    Odchudzanie bez kitów Facebook  

ZOBACZ TAKŻE:

  • Bilstein: zawieszenie DampTronic w nowym BMW serii 5

    Na dostawcę opcjonalnego zawieszenia Dynamic Damper Control dla nowego BMW serii 5 został wybrany Bilstein.
  • Northvolt : w Szwecji rośnie konkurencja dla fabryki akumulatorów Tesli

    Firma Northvolt wpólnie z dwoma gminami szwedzkimi wybuduje największą w Europie fabrykę baterii samochodowych.
  • NSK: nowe opakowania serii ProKIT

    NSK zmienia opakowania serii ProKIT - łożysk piast kół - oraz zapowiada poszerzenie oferty.
  • Bridgestone: 194 mln euro na inwestycje w Polsce

    Planowane inwestycje mają zwiększyć możliwości produkcyjne fabryk, poszerzyć ofertę produktową Bridgestone oraz udoskonalić obsługę klienta.
  • Exact Systems: mniej produkcyjnych optymistów w Polsce niż rok temu

    36 proc. reprezentantów automotive spodziewa się wzrostu produkcji w II półroczu 2017 - wynika z raportu "MotoBarometr 2017. Nastroje w automotive".
  • SKF: kolejne modyfikacje w zestawach piast kół marki

    Firma SKF, lider segmentu piast kół, wprowadziła w nich w ostatnim czasie kilka ważnych modyfikacji.
  • Auto Partner SA: filmowa relacja z Wielkiego Finału AP EXPERT 2017

    Spółka Auto Partner opublikowała pełny materiał filmowy z Wielkiego Finału promocji AP EXPERT 2017.
  • Sogefi: technologie filtracyjne marki w silniku roku 2017

    Tytuł silnika roku 2017 został przyznany po raz drugi silnikowi Ferrari 3.9 twin-turbo V8 z modułem filtracji oleju Sogefi.
  • ZF Friedrichshafen AG: grupa podkreśla znaczenie polskiego rynku aftermarketowego

    Dział ZF Aftermarket przygotowuje się na nowe wyzwania, jakie czekają całą Grupę ZF w najbliższej przyszłości, m.in. na polskim rynku.
  • DT Spare Parts: katalog części do pojazdów Scania

    Nowy katalog DT Spare Parts to około 700 nowych produktów dla pojazdów Scania serii P-/G-/R-/T-.
  • Autos: odwiedź z Hengst fabrykę AMG

    Sieć Autos zaprasza do udziału w akcji, w której główną nagrodą jest wyjazd do fabryk Hengst i AMG oraz muzeum Mercedesa.
  • Liqui Moly: konkurs Nakręcamy Wiedzę rozstrzygnięty

    Konkurs ,,Nakręcamy wiedzę" zorganizowany przez Liqui Moly wygrał Zespół Szkół im. Ziemi Dobrzyńskiej w Naddrożu.
  • Auto Partner SA: wielka pogoń Butvilasa

    Dominykas Butvilas i Kamil Heller zajęli 4. miejsce w Rajdzie Śląska, ostatniej tegorocznej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
  • Schaeffler: bogatszy program szkoleń technicznych

    Pod swoją marką serwisową Repxpert Schaeffler opracował nowy rozszerzony program szkoleń technicznych.
  • Hella: nowy katalog Behr Hella Service

    Najnowszy katalog Behr Hella Service obejmuje części układu chłodzenia do aut osobowych i dostawczych.
  • SDCM: wciąż trwają zapisy na XII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego

    SDCM informuje, że lista gości XII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego jest wciąż otwarta. Kongres odbędzie się w dniach 8-9 listopada w Warszawie.
  • Moto-Profil: nowa marka w ofercie dystrybutora

    Oferta firmy Moto-Profil została poszerzona o filtry marki Alpha Filter.
  • Goodyear: producent partnerem Land Rover Experience Tour po Peru

    Opony Goodyear Wrangler DuraTrac zostały oficjalnym ogumieniem Land Roverów, które startują w ekspedycji Land Rover Experience Tour 2017.
  • Tomex: przygotowania do Warsaw Moto Show 2017

    Podczas zbliżających się targów Warsaw Moto Show 2017 firma Tomex zaprezentuje swoją pełną ofertę.
  • P.Robak: w ciągu 10 lat karoserie aut z wydruku 3D

    Rozwój technologii druku 3D może pomóc w niedalekiej przyszłości w produkcji karoserii samochodowych. 



KOMENTARZE: