E-katalogi

AKTUALNOŚCI


Auto Partner SA: dwa oblicza Rajdu Dolnośląskiego

2017-09-12 10:39:02   Autor: Adrian Januszkiewicz


Auto Partner SA: dwa oblicza Rajdu Dolnośląskiego Mimo dobrego początku załoga Auto Partner Rally Team nie wywiozła punktów z Kotliny Kłodzkiej.

Rozgrywany w Kotlinie Kłodzkiej 51. Rajd Dolnośląski był dla Auto Partner Rally Team prawdziwą huśtawką nastrojów. Dominykas Butvilas i Renatas Vaitkevičius od początku plasowali się w ścisłej czołówce, wygrali odcinek specjalny i prowadzili w rajdzie, ale po nieukończeniu piątkowego etapu i powrocie na trasy w sobotę, wyjechali z Zieleńca bez punktów.


Trasa tegorocznej edycji Rajdu Dolnośląskiego, klasycznej i jednej z najstarszych rund w polskim czempionacie, składała się z 9 odcinków specjalnych o łącznej długości ponad 130 km. Dwudniowe zmagania rozpoczęły się we wczesny piątkowy poranek od odcinka testowego, rozgrywanego na asfaltowej części dusznickiej „Areny”. Reprezentanci Auto Partner Rally Team, Dominykas Butvilas i Renatas Vaitkevičius, uzyskali na nim najlepszy czas. Swoich najgroźniejszych rywali pokonali o prawie 2 sekundy i w dobrych nastrojach przystępowali do właściwej rywalizacji. 


Na pierwszym odcinku etapu, zapętlonej próbie poprowadzonej wąskimi alejkami toru biathlonowego, zajęli 2. miejsce z zamiarem ataku na kolejnym, najdłuższym w rajdzie 22-kilometrowym „Jaworku”. Plan powiódł się i Dominykas wraz z Renatasem wygrali swój pierwszy odcinek w RSMP, stając się jednocześnie liderami Rajdu Dolnośląskiego. Podczas popołudniowego serwisu dokonano korekt w ustawieniach, które miały poprawić i tak już bardzo dobre wyczucie samochodu. Niestety na otwierającym drugą pętlę ponownym przejeździe oesu „Duszniki Arena”, załoga popełniła błąd, a urwane koło uniemożliwiło kontynuowanie piątkowych zmagań. Dzięki wytężonej pracy mechaników, Skodzie Fabii R5 udało przywrócić się pełną sprawność i załoga Auto Partner Rally Team stanęła na starcie sobotniej części rywalizacji. Wszystkie cztery rozegrane odcinki specjalne Dominykas i Renatas ukończyli w pierwszej piątce, jednak po przygodzie podczas piątkowego etapu zakończyli oni 51. Rajd Dolnośląski bez punktów.


"Dolnośląski był dla nas rajdem skrajnych uczuć. Zaczął się bardzo pozytywnie, od wygranego odcinka testowego, co upewniło mnie, że przygotowania przebiegły pomyślnie. Przekonanie to potwierdziła pierwsza piątkowa pętla. Na odcinku „Duszniki Arena” zajęliśmy 2. miejsce, bardziej koncentrując się na kolejnym, który był klasyczną i wymagającą próbą o długości ponad 22 km. Choć nie byłem do końca zadowolony ze swojej jazdy, to wygraliśmy ten odcinek i wyszliśmy na prowadzenie w całym rajdzie. Pamiętajmy, że działo się to podczas pierwszego sezonu Auto Partner Rally Team w samochodzie R5. Niestety, na otwierającym drugą pętlę odcinku popełniłem błąd i urwaliśmy koło. Byłem bardzo rozczarowany, bo czułem, że na tym rajdzie mogliśmy zdobyć wysokie miejsce. Oczywiście postanowiliśmy się nie poddawać i wróciliśmy podczas sobotniej części rywalizacji, a mam nadzieję, że przejechane kilometry zaowocują podczas startu w Kotlinie Kłodzkiej w 2018 roku. Po przymusowym wycofaniu w piątek spotkałem wielu polskich kibiców, których smucił fakt, że odpadliśmy, ale jednocześnie doceniali oni osiągane przez nas czasy. Ja sam, choć po raz kolejny wyjeżdżamy z rundy RSMP bez punktów, absolutnie się nie załamuję. Mimo najmniejszego doświadczenia spośród wszystkich czołowych załóg, nasza walka z nimi i osiągane czasy pokazują, że idziemy we właściwym kierunku." - powiedział po rajdzie Dominykas Butvilas.



Źródło: Auto Partner S.A.

Więcej na ten temat:

AFTERMARKET

  Finał AP EXPERT 2017 - relacja Motofaktor.pl
  Finał AP EXPERT 2016 - relacja Motofaktor.pl
  A.Górecki: Idziemy własną drogą i nie wzorujemy się na konkurencji
  Finał AP Expert 2015 - relacja Motofaktor.pl
  Sachs Race Challenge 2014: znamy już plan akcji!

AKTUALNOŚCI

  Auto Partner SA: filmowa relacja z Wielkiego Finału AP EXPERT 2017
  Auto Partner SA: wielka pogoń Butvilasa
  Auto Partner SA: dalszy dynamiczny wzrost sprzedaży po 9 miesiącach roku
  Auto Partner SA: dystrybutor powołał kolejną zagraniczną spółkę
  Meyle: udane zakończenie sezonu ETRC dla zespołu tankpool24 Racing Team

PRODUKTY

  Meyle: łożyska kół o niskiej ścieralności Meyle-Original
  Auto Partner SA: tarcze hamulcowe Quaro


PODZIEL SIĘ:    Odchudzanie bez kitów Facebook  

ZOBACZ TAKŻE:

  • GAP: sieć EuroWarsztat liderem konkursu Bezpieczny Warsztat

    EuroWarsztat OSKP Rosiak uzyskał najwyższy wynik w konkursie Bezpieczny Warsztat.
  • Motogama: cena specjalna Total

    Olej silnikowy w promocyjnej cenie.
  • Ursus: protoryp elektrycznego samochodu dostawczego już gotowy

    W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu dostawczego ELVI.
  • AD Polska: nowa marka w ofercie dystrybutora

    Firma AD Polska wzbogaciła swoją ofertę o produkty marki Starline.
  • Będą kary za cofanie licznika w autach

    Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowało zmiany w prawie, które mają ukrócić proceder "przekręcania" liczników w używanych pojazdach.
  • Magneti Marelli: grudniowe szkolenia techniczne

    Firma Magneti Marelli zaprasza na szkolenia techniczne, które odbędą się w grudniu 2017 roku.
  • Auto Partner SA: wyniki finansowe Q3 2017

    Przychody Grupy Auto Partner w III kwartale 2017 były wyższe o 30 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
  • Motogama: cena specjalna Yato

    Zestaw narzędziowy w promocyjnej cenie.
  • Polska branża motoryzacyjna szybko rośnie w siłę

    W całym 2017 roku wartość produkcji sprzedanej przez polską branżę automotive może przekroczyć 150 mld zł, a liczba zatrudnionych w niej osób jest bliska 200 tys.
  • DT Spare Parts: katalog części do pojazdów ciężarowych Renault Serii D i Midlum

    Nowy katalog DT Spare Parts to około 1,2 tys. produktów dla ciężarówek Renault Serii D oraz Midlum.
  • Texa: firma z certyfikatem IATF 16949: 2016

    Texa jest jedną z pierwszych firm na świecie, która przeszła na nowy standard jakości IATF 16949: 2016, znacznie bardziej rygorystyczny, niż poprzedni.
  • PE: systemy wspomagające kierowcę obowiązkowe w nowych autach

    Parlament Europejski przyjął 14 listopada rezolucję nakazującą obowiązkowy montaż systemów wspomagających kierowcę w nowych autach produkowanych w UE.
  • Hella: adaptacyjne reflektory LED

    Podczas premiery nowego Mercedesa klasy E na targach w Detroit zaprezentowane zostały również jego nowoczesne reflektory adaptacyjne LED, które nagrodzono za design.
  • LS Cable: budowa fabryki w Dzierżoniowie

    Koreańska firma LS Cable & System (LSCW) uruchomi w Dzierżonioweie fabrykę podzespołów do akumulatorów.
  • Federal-Mogul: Polaku Nie Jedź Na Zderzaku - kampania społeczna

    Ruszyła kampania społeczna, która ma zwrócić uwagę kierowców na m.in. utrzymanie bezpiecznej odległości między pojazdami.
  • Inter-Team: kolejna edycja kampanii reklamowej O.K. Serwis

    Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa sieci O.K. Serwis Warsztaty Godne Zaufania.
  • Castrol: producent przedłuża współpracę z Volvo Car Group

    Za sprawą nowej umowy naukowcy firmy Castrol i inżynierowie Volvo podjęli współpracę mającą na celu zmniejszenie zużycia paliwa.
  • SDCM: podsumowanie XII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego

    Prezentacje w trzech salach równolegle w ciągu dwóch dni - XII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego zgromadził ponad 800 uczestników.
  • Czy polski sąd poprowadzi postępowanie związane z Dieselgate - decyzja za dwa tygodnie

    Warszawski Sąd Okręgowy 13 listopada miał rosztrygnąć czy przyjąć pozew zbiorowy złożony przez Stowarzyszenia Osób Poszkodowanych Przez Spółki Grupy Volkswagen w Polsce. Decyzję poznamy 27 listopada. 
  • Texa: kalibracja Night Vision w Texa CAR 65

    Dzięki nowej funkcji w oprogramowaniu Texa CAR 65 możliwa jest diagnostyka oraz kalibracja systemu Night Vision w pojazdach marki Mercedes-Benz.



KOMENTARZE: