E-katalogi

WARSZTAT 24/7


Komponenty silników Diesla Denso

2017-10-09 09:06:32   Autor: artykuł sponsorowany przez firmę Denso


Komponenty silników Diesla Denso Firma od dziesięcioleci inwestuje w badania i rozwój - często we współpracy z największymi producentami samochodów - by opracowywać coraz bardziej wydajne, skuteczne i niezawodne silniki wysokoprężne o minimalnej emisji.

Denso jako pierwsza firma na świecie wprowadziła układ zasilania typu common rail z piezowtryskiwaczami i ciśnieniem w szynie rzędu 1800 barów. Innym osiągnięciem firmy jest wprowadzenie układu common rail z wtryskiem o największym ciśnieniu na świecie (2500 barów), dzięki czemu możliwe stało się ograniczenie zużycia paliwa nawet o 3 procent.

W ramach programu komponentów silników Diesla dla rynku wtórnego Denso oferuje wtryskiwacze, pompy wtryskowe i zawory SCV, które zapewniają najwyższą jakość OE, spełniając lub przekraczając wymogi producentów pojazdów. Wiele z dostępnych części Denso jest unikalnych na rynku wtórnym, a stale rozszerzane zakresy linii części zapewniają wiele zastosowań, m.in. w pojazdach marek Citroën, Fiat, Ford, Land Rover, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Subaru i Toyota.

Wtryskiwacze

Zaawansowane wtryskiwacze paliwa do układów common rail Denso to niezawodne i wydajne rozwiązanie. Dostarczają silnikom wysokoprężnym precyzyjną ilość paliwa w odpowiednim czasie i idealnym stanie, by zapewnić jego efektywne spalanie. W skład układu wtryskowego wchodzą:

  • pompa wtryskowa - tłoczy paliwo pod wysokim ciśnieniem
  • przewody wysokiego ciśnienia - przesyłają paliwo do wtryskiwaczy
  • wtryskiwacze - wtryskują paliwo do cylindra
  • pompa zasilająca (wewnątrz pompy wtryskowej) - zasysa paliwo ze zbiornika


Zaawansowana konstrukcja wtryskiwaczy Denso umożliwia precyzyjny wtrysk paliwa pod wysokim ciśnieniem i zmieszanie go ze sprężonym powietrzem w komorze spalania w celu uzyskania optymalnego spalania.





Pompy wtryskowe

Wszystkie pompy wtryskowe common rail Denso (pompy zasilające) na rynku wtórnym są unikalne. Zapewniają niezmiennie wysokie ciśnienie oleju napędowego, który jest tłoczony do wtryskiwaczy umieszczonych w każdym cylindrze silnika wysokoprężnego za pomocą wspólnej szyny. Na rynku dostępne są pompy Denso typu HP2, HP3 oraz HP4. Komponenty układów Diesla Denso nie są zamienne z częściami konkurencyjnych marek.



Zawory SCV

Zawory SCV są niezbędne do utrzymania odpowiedniego poziomu emisji i mocy silnika. Utrzymują stałe, optymalne ciśnienie paliwa w silnikach Diesla z układem common rail, przyczyniając się do utrzymania pełnej mocy, wydajności i łatwego rozruchu silnika. Dostępne są zawory SCV typu HP2, HP3 oraz HP4.



Więcej informacji na temat części Denso do silników Diesla można znaleźć w katalogu na dedykowanej stronie.

Więcej na ten temat:

AFTERMARKET

  Z wizytą w Denso Thermal Systems
  Nowe Regionalne Centrum Szkoleniowe 'Młodych kadr'

AKTUALNOŚCI

  Denso: rozszerzony katalog wycieraczek
  Toyota: współpraca z Denso i Mazdą nad technologią EV
  Denso: sztuczna inteligencja we współpracy z Toshibą
  Denso: ulepszone samochodowe czujniki wizyjne
  Denso: pionierski samochód elektryczny Denso-Go

WARSZTAT 24/7

  Olej do sprężarek i czynnik chłodniczy
  Irydowe i niklowe świece zapłonowe TT Denso
  Najczęstsze usterki pomp paliwa
  Sondy lambda - diagnoza usterek
  Jak dobrać świece zapłonowe?

PRODUKTY

  Denso: nowe referencje sond lambda
  Denso: nowości w ofercie producenta
  Denso: sprężarka z napinaczem paska
  Denso: nowe referencje świec żarowych
  Denso: nowe referencje wycieraczek


PODZIEL SIĘ:    Odchudzanie bez kitów Facebook  

ZOBACZ TAKŻE:

  • Demontaż sprzęgła w ciężarówce

    Schaeffler tłumaczy procedurę demontażu tarczy sprzęgłowej stosowanej w pojazdach ciężarowych na przykładzie docisków sprzęgła samonastawnego LuK RepSet SmartTAC.
  • Od 1 stycznia 2018 roku jeden przelew do ZUS

    Od 1 stycznia 2018 r. firmy, przedsiębiorcy oraz osoby samozatrudnione będą opłacać wszystkie składki jednym zwykłym przelewem na indywidualny numer rachunku składkowego. ZUS rozpoczął już wysyłkę do przedsiębiorców indywidualnych numerów rachunku składkowego.
  • Komponenty silników Diesla Denso

    Firma od dziesięcioleci inwestuje w badania i rozwój - często we współpracy z największymi producentami samochodów - by opracowywać coraz bardziej wydajne, skuteczne i niezawodne silniki wysokoprężne o minimalnej emisji.
  • Razem czy osobno?

    Hak holowniczy, system holowniczy, zaczep holowniczy – chociaż na rynku funkcjonują różne nazwy tego samego produktu, to w większości przypadków zorientowanie się, co kryje się pod tymi hasłami nie stanowi problemu. Pomimo powszechnej znajomości terminów, podczas zakupów zdarzają się niefortunne sytuacje zakończone niezadowoleniem kupującego. Na co należy zwracać uwagę podczas zakupu, żeby nie żałować podjętej decyzji?
  • Awaria przekładni kierowniczej

    Zbyt duży opór kierownicy, drgania, zgrzyty i stuki podczas skręcania. To tylko niektóre objawy, które mogą świadczyć o awarii przekładni kierowniczej w pojeździe. W wielu przypadkach naprawa tego elementu w warunkach warsztatowych jest niemożliwa, a koszt nowej części bardzo wysoki. Co poradzić w takiej sytuacji?
  • Moim skarbem są ludzie

    Nie sztuką jest kierować serwisem, który wymaga od szefa nieustannego kontrolowania czynności załogi. Satysfakcjonująca jest natomiast możliwość scedowania obowiązków na ambitnych mechaników, którzy chcą rozwijać się pod skrzydłami najlepiej rozpoznawalnej na rynku aftermarketowym marki. Wówczas można spać spokojnie, nawet tysiące kilometrów od Rzeszowa.
  • Hałasujące hamulce

    Znasz ten irytujący dźwięk, który rozlega się, kiedy dojeżdżasz do świateł? Jest to pisk, zgrzyt, jęk, a może grzechotanie? Cóż, są to po prostu hałasujące hamulce i dźwięk ten może być jedną z pierwszych oznak, że coś zaczyna się z nimi dziać. Jest to również jeden z najczęstszych powodów wizyt klientów w każdym warsztacie. Jednocześnie stanowi on na ogół jeden z najtrudniejszych do rozwiązania problemów. Przyjrzymy się bliżej hałasującym hamulcom, temu jakie są przyczyny tego zjawiska oraz w jaki sposób w kilku krokach można je wyeliminować.
  • Technologia Ravenol CleanSynto

    O tym, jakie wymagania są stawiane współczesnemu olejowi silnikowemu i jak się ma do nich technologia CleanSynto® wyjaśniają eksperci firmy Ravenol.
  • Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym Servolectric

    Układy kierownicze Bosch ewoluują z mechanicznych w kierunku elektrycznych, umożliwiając automatyzację jazdy. Elektromechaniczny układ kierowniczy Servolectric umożliwia aktywny wpływ elektroniki na dynamikę jazdy oraz funkcjonowanie systemów asystenckich.
  • Koncept warsztatowy ZF Services proTech debiutuje w Polsce

    ZF Services pro[Tech] zainauguruje swoją działalność na polskim rynku w 2018 roku. Koncept warsztatowy oferuje partnerom warsztatowym kompleksowy dostęp do technologii stosowanych w produktach marek koncernu ZF: Sachs, Lemförder, TRW oraz Openmatics.
  • Naprawa sprzęgła w ciągniku siodłowym

    Eksperci firmy Schaeffler, na przykładzie pojazdu Mercedes-Benz Actros 1861 4X2, tłumaczą jak naprawić sprzęgło w ciągniku siodłowym.
  • Płyny chłodzące

    Pracujący silnik spalinowy wytwarza duże ilości energii, z której jedynie niewielka część - ok. 34 proc. - zamieniana jest na energię poruszającą pojazd. Reszta to ciepło, które musi zostać umiejętnie rozproszone, by nie doszło do zatarcia silnika. 
  • Problem ze sprzęgłem w autobusie Mercedes-Benz Tourismo

    Eksperci firmy Schaeffler, na przykładzie pojazdu Mercedes-Benz Tourismo, wyjaśniają jak poradzić sobie z usterką sprzęgła w autobusie.
  • Blask bezpieczeństwa

    Kierowcy potrafią bez mrugnięcia okiem wydać kilka tysięcy złotych na naprawę zawieszenia czy układu przeniesienia napędu (sławne „dwumasy”), a tymczasem zadbanie o oświetlenie drogi – kluczowe dla bezpieczeństwa jazdy – jest pomijane, choć o wiele tańsze. 
  • Sprzęgła Sachs do ciężkich pojazdów użytkowych

    ZF Aftermarket oferuje szeroką gamę produktów marki Sachs, a wśród nich sprzęgła do ciężkich pojazdów użytkowych. Wykorzystując najnowsze osiągnięcia w dziedzinie rozwoju materiałów, tarcze sprzęgłowe zyskały nowy rodzaj okładzin ciernych. Oznacza to, że w nawet najtrudniejszych warunkach pracy tej klasy pojazdów, są one znacznie mniej podatne na zużycie. Sprawia to, że sprzęgła Sachs są najbardziej wytrzymałym i skutecznym produktem na rynku części zamiennych.
  • Przygotowanie podłoża przy lakierowaniu

    Prawidłowe przygotowanie podłoża w procesie lakierowania jest bardzo istotne przed jego kolejnymi etapami. Eksperci Standox tłumaczą jak prawidłowo wykonać tę czynność za pomocą nowego wypełniacza VOC Xtreme Filler U7600 i ściereczek Express Prep Wipes U3000.
  • Zawieszenia wielowahaczowe

    Prosta definicja zawieszenia samochodu brzmi następująco: „Zawieszeniem samochodu nazywamy zespół elementów łączących koło pojazdu z nadwoziem”. Podstawowym jego zadaniem jest odizolowanie nadwozia pojazdu od drgań powstających podczas toczenia się kół po nawierzchni oraz zapewnienie odpowiedniego kontaktu opony z jezdnią.
  • Regeneracja reflektorów

    Zbliża się jesień i dzień staje się coraz krótszy, a widoczność na drodze jest coraz słabsza. Dlatego warto zwrócić uwagę czy reflektory w naszym samochodzie nie wymagają odświeżenia.
  • Jak nie zepsuć łożyska

    Prawidłowo zamontowane i eksploatowane nowoczesne łożysko powinno pracować poprawnie nawet przez całe "życie" samochodu. Niestety, wszyscy popełniamy błędy i łożyska trzeba wymieniać. Czego w szczególności powinni unikać użytkownicy pojazdów, tłumaczy ekspert firmy SKF.
  • Układy kierownicze i zawieszenie Delphi

    Poprzez rozszerzenie asortymentu o nowe części i kompletne zestawy, oferta układów kierowniczych i zawieszenia Delphi została znacząco zaktualizowana i ulepszona, dzięki czemu nasi klienci łatwiej niż kiedykolwiek znajdą rozwiązania, których potrzebują.



KOMENTARZE: